editorial

Γειά σας, είμαι η Iris και βρίσκεστε στο προσωπικό μας ιστολόγιο.
Και λέω "μας" γιατί εδώ έχουν όλοι λόγο. Εγώ μπορεί να καταθέτω τη σκέψη και τις απόψεις μου, εσείς όμως έχετε κάθε δικαίωμα να διαφωνήσετε. Αν έχετε δε και τρανταχτά επιχειρήματα είμαι έτοιμη να τα ακούσω.
Ετσι κι αλλιώς το καφεδάκι μας πίνουμε ανταλλάσσοντας κουβέντες...δημιουργικές, έξυπνες και ξύπνιες.
Κι όπως κάθε παρε-ίστικο ταξίδι, έτσι κι εμείς θα σουλατσάρουμε απο το ένα θέμα στο άλλο, γιατί είμαστε μέσα σε όλα!

Καλές ημέρες
Iris

Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

ΑΜΕΡΙΚΗ-ΑΠΟΓΕΙΩΘΗΚΕ ΤΟ ΝΕΟ «Boeing 787» («Dreamliner»)





Το «Boeing 787» («Dreamliner»), το πρώτο νέο μοντέλο της αμερικανικής κοινοπραξίας μετά 10 ολόκληρα έτη, απογειώθηκε πριν λίγη ώρα!
Πετάει τώρα στους ουρανούς των βορειοδυτικών ΗΠΑ,  όμως με υπερδιετή καθυστέρηση έναντι του προγράμματος (από την οποία απορρέει ζημιά 1,6 δισ.δολαρίων).
Το Σάββατο, το πρωτότυπο αεροσκάφος τροχοδρόμησε γρήγορα στο αεροδρόμιο «Πέϊν Φιλντ», εισήλθε στον διάδρομο απογείωσης, όπου ανέπτυξε ταχύτητα 240 χλμ., χωρίς να απογειωθεί.
Οι πιλότοι Μάϊκ Καράϊκερ και Ράντι Νέβιλ και ο αρχι-μηχανικός πτήσης, Μάϊκ Ντελάνι, βεβαίωσαν ότι «όλα τα συστήματα του αεροσκάφους είναι έτοιμα» για την «παρθενική» πτήση.
Ολες οι παράμετροι της «παρθενικής» πτήσης (ταχύτητες, υψόμετρα κ.λπ.) θα καταγραφούν στο έδαφος, όμως θα ανακοινωθούν όταν το πρωτότυπο 787 επιστρέψει στο έδαφος.
Το 787 είναι δικινητήριο αεριωθούμενο, μεταφέρει από 210 ώς 330 επιβάτες, με ακτίνα δράσης που ποικίλλει από 4.600 χλμ.έως οριακά και τα 15 χιλιάδες χλμ.!, με υπέροχο αερισμό στην καμπίνα των επιβατών.
Το 50% της ατράκτου αποτελείται από σύνθετα υλικά, κάτι που μειώνει την κατανάλωση καυσίμων κατά περίπου 20%, ενώ έχει φθηνότερη συντήρηση.
Η «All Nippon Airways» θα παραλάβει το πρώτο «787» τέλη 2010, ενώ το ανταγωνιστικό «A350 ΧWB» της «Airbus» θα παραδοθεί στον πρώτο πελάτη όχι νωρίτερα του 2013.


Πατήστε στο σύνδεσμο (αρχή κειμένου-έντονα γράμματα) για να δείτε το βίντεο της απογείωσης!