editorial

Γειά σας, είμαι η Iris και βρίσκεστε στο προσωπικό μας ιστολόγιο.
Και λέω "μας" γιατί εδώ έχουν όλοι λόγο. Εγώ μπορεί να καταθέτω τη σκέψη και τις απόψεις μου, εσείς όμως έχετε κάθε δικαίωμα να διαφωνήσετε. Αν έχετε δε και τρανταχτά επιχειρήματα είμαι έτοιμη να τα ακούσω.
Ετσι κι αλλιώς το καφεδάκι μας πίνουμε ανταλλάσσοντας κουβέντες...δημιουργικές, έξυπνες και ξύπνιες.
Κι όπως κάθε παρε-ίστικο ταξίδι, έτσι κι εμείς θα σουλατσάρουμε απο το ένα θέμα στο άλλο, γιατί είμαστε μέσα σε όλα!

Καλές ημέρες
Iris

Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2009

ONLINE ΑΓΟΡΕΣ- "ΤΡΙΚ" ΜΕ ΕΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ





Αγόρασα πρόσφατα δυο μπλουζάκια απο γνωστή εταιρία που λειτουργεί μέσω internet και καταλόγους μόδας. Κατά τη διαδικασία λοιπόν της παραγγελίας μου βάζω διάφορα προιόντα στο καλάθι και πατάω check out (κατοχύρωση δηλαδή της παραγγελίας). 
Υστερα απο πέντε λεπτά διαπιστώνω ότι ξέχασα να προσθέσω ένα ακόμη προιόν στην παραγγελία μου. Ακολουθώντας λοιπόν την ίδια διαδικασία παραγγέλνω και το τελευταίο προιόν. Αναυδη διαπιστώνω ότι μου έχει χρεώσει και στη δεύτερη παραγγελία που έγινε σε διάστημα 5 λεπτών απο την πρώτη έξοδα αποστολής! με λίγα λόγια η συγκεκριμένη εταιρία θα μου έστελνε δυο δέματα, τα οποία κατά πάσα πιθανότητα θα έρχονταν την ίδια ημέρα, ίσως και την ίδια ώρα, με διπλά έξοδα αποστολής! 
Αμέσως τηλεφωνώ στην εταιρία. Το σηκώνει μια υπάλληλος εξυπηρέτησης, η οποία μετά απο σύντομη συνομιλία μαζί της μου εξηγεί ότι άπαξ και γίνει το check out, η παραγγελία δεν μπορεί να ενημερωθεί με νέα προιόντα και θα πρέπει να επιβαρυνθώ με επιπλέον έξοδα αποστολής για τα υπόλοιπα. 
Τι κι αν της εξηγούσα ότι είναι απλά θέμα πατήματος ενός κουμπιού απο την πλευρά της, να ενώσει δηλαδή τις δυο παραγγελίες που έγιναν με διαφορά πέντε λεπτών απο λάθος. "Είναι πολιτική της εταιρίας μου εξηγούσε...
Αφού της είπα ότι αυτό είναι απαράδεκτο απο τη στιγμή που ο πελάτης δεν ενημερώνεται για την συγκεκριμένη πολιτική της εταιρίας πουθενά στο site, της ζήτησα φυσικά να ακυρώσει τη δεύτερη παραγγελία. 
Κάνοντας μια μικρή έρευνα αργότερα, διαπίστωσα ότι κάποιες απο αυτές τις εταιρίες κάνουν συμφωνία με τις αντίστοιχες της διανομής των προιόντων, που τους χρεώνουν λιγότερο κόστος υπηρεσιών σε περίπτωση που οι διανομές τους ξεπερνούν ένα συγκεκριμένο όριο. 
Ετσι, εσείς πληρώνετε διπλά έξοδα αποστολής για μια παραγγελία που κάνατε με διαφορά λίγων λεπτών, η εταιρία απο την οποία αγοράσατε δίνει περισσότερο "ψωμί" στην εταιρία που θα κάνει τη διανομή και όλοι είναι χαρούμενοι, εκτός απο το κορόιοδο τον καταναλωτή. 
Εκτός αν προσφύγετε σε μια απο τις Ενώσεις καταναλωτών, που αποτελεί μια πολύ καλή λύση, τουλάχιστον εκφοβισμού...

Παρουσιάστηκε σφάλμα σε αυτό το gadget